سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : یکشنبه 92/11/20 | 7:58 عصر | نویسنده : علی ابراهیم بابایی/09212785593

فارنت: امروز در فارنت قصد معرفی بازی رایگان پرنده کوچولوی Flappy Bird را داریم. این بازی در یک جمله اعتیادآور و در عین سادگی دشوار است و برای کاربران با اعصاب ضعیف توصیه نمی‌شود.

Flappy-Bird

بازی کم حجم و رایگانی به نام Flappy Bird اخیراً مورد توجه و استقبال کاربران قرار گرفته است که گیم‌پلی بسیار ساده‌ای دارد و برای iOS و همچنین اندروید عرضه شده است. این بازی برای تمامی سنین مناسب بوده و در iOS حجمی برابر 2?4 مگابایت و در اندروید تنها 894 کیلوبایت دارد. بازی در منوی اصلی با تبلیغات همراه است اما اگر آن را به صورت آفلاین بازی کنید می‌توانید از شر تبلیغات خلاص شوید.


گیم‌پلی

گیم‌پلی بازی بسیار ساده طراحی شده و تنها کاری که انجام می‌دهید لمس صفحه برای بال‌زدن پرنده کوچک بازیست. با هر بار لمس صفحه پرنده کمی اوج گرفته و سپس با سرعت زیادی رو به پایین سقوط می‌کند. هدف شما عبور پرنده از میان لوله‌های سبز رنگ و کسب امتیاز است.

Flappy-Bird

در نگاه اول بازی بسیار آسان به نظر می‌رسد اما به زودی متوجه می‌شوید که اصلاً این طور نیست! پرنده بازی درست مانند آجری که به آن بال وصل کرده باشید با لمس کمی اوج گرفته و طوری سقوط می‌کند که به نظر می‌رسد کنترل یک هواپیمای جنگی F-22 با یک بال آسان‌تر باشد! شاید اگر صبر و اعصاب زیادی نداشته باشید تنها چند دقیق پس از نصب بازی آن را پاک کنید و شاید هم با چند بار برخورد به لوله‌ها گوشی خود را به دیوار بکوبید! اما اگر کمی بیشتر تلاش کنید و چند تا از لوله‌ها را رد کنید ممکن است دیگر نتوانید از آن دل بکنید و شبانه‌روز را صرف بازی Flappy Bird کنید.

به شخصه اعتراف می‌کنم که یک‌بار بازی را حذف کرده و یک رویو بد 2 ستاره در گوگل‌پلی برای بازی نوشته و از دشواری بیش از حد آن گله کردم. اما دوباره آن را نصب کردم و پس از یک ساعت تلاش توانستم امتیاز 26 را کسب کنم. بازی مخصوصاً موقعی اعتیادآورتر می‌شود که امتیاز خود را با دوستانتان مقایسه کرده و با آن‌ها رقابت کنید.


گرافیک و صداگذاری

Flappy-Bird-Android

گرافیک بازی به سبک بازی‌های قدیمی 8-bit طراحی شده و لوله‌های بازی احتمالاً شما را به یاد بازی سوپرماریو انداخته است. گرافیک ساده بازی به خوبی با گیم‌پلی ساده آن هماهنگ است و صداگذاری نیز آن‌قدر ساده است که در طول بازی تنها سه صدای مختلف می‌شنوید: صدای بال‌زدن، عبور از هر لوله و برخورد پرنده.


جمع‌بندی

Flappy Bird یک بازی کم‌حجم، ساده و اعتیادآور است که البته اصلاً آسان نیست. با توجه به حجم کم آن توصیه می‌کنیم یک‌بار هم که شده آن را امتحان کنید و تلاش خود را برای کنترل اعصابتان انجام دهید! شاید راز جذابیت بازی در آن باشد که در نگاه اول به نظر بازی بسیار آسانی باشد و هربار پس از شکست به خودتان می‌گویید این بازی آسان است و این‌بار حتماً می‌توانم رکورد خودم را ارتقا دهم! شاید باورتان نشود اما این بازی در ظاهر ساده در برخی نقاط دنیا حتی کشته و زخمی هم بر جای گذاشته است!



دانلود بازی flappybird

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

http://dl.androidha.com/android/bahman-92/Flappy_Bird_v1.3_www.AndroidHa.com.apk

و یا از QR استفاده نمایید

qrcode(177)

 


http://farnet.ir/1392/11/20/flappy-bird-an-addictive-game-that-maybe-makes-you-throw-your-phone-into-the-wall/

http://www.androidha.com/




  • ایران موزه | پاپو مارکت | بک لینک